.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد مظفر از قانون گریزی دولت

 به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، معاونت نظارت مجلس شورای اسلامی امروز ظهر جلسه ای را در خصوص عدم اجرای قانون انتخابات با مسئولان مربوطه برگزار می کند.

این جلسه قرار است در ساعت 11:30 در محل معاونت نظارت مجلس با حضور مسئولان مربوطه به دلیل تعلل دولت و وزارت کشور در اجرای قانون انتخابات برگزار شود.

معاونت نظارت رئیس مجلس از مقامات اصلی در این خصوص برای این جلسه دعوت کرده است.

حسین مظفر در این خصوص به گفت: پیش از این معاونت نظارت مجلس بارها تذکراتی به وزارت کشور داده، نامه نوشته و تماس های تلفنی برقرار کرده است تا پیگیر عدم اجرای قانون انتخابات شود.

وی همچنین گفت: دلیل عدم اجرای قانون انتخابات توسط دولت چیزی جز قانون گریزی نیست.

نگرانی از فتنه قبل انتخابات

مظفر افزود: متاسفانه قانون انتخابات توسط وزارت کشور تا کنون اجرا نشده است و در این خصوص خبرهای خوبی به ما نرسیده و در اجرای قانون تعلل ورزیده شده است.

نماینده مردم تهران با بیان این که اگر این وضع بخواهد به این صورت ادامه پیدا کند انتخابات که عرصه تجلی و شکوه کشور ماست خدشه دار خواهد شد گفت: به نظر می رسد هر گونه تعلل و تاخیر بیشتر کمک به فتنه گرانی است که می خواهند در کشور تشنج ایجاد کرده و اثرات مثبت انتخابات را خنثی کنند.

مظفر در ادامه افزود: اینکه گفته می شود شاید فتنه جدید قبل از انتخابات باشد آثارش همین است که دولت در اجرای قانون کوتاهی می کند و دولت یک بازی خطرناکی را انجام می دهد./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.